English
|
מפת אתר
|
דף הבית
  • ERP
    • One1 ERP
      • אודות One1 ERP
      • פורטל ERP
      • One1ERP לקוחות
      • הגרסה החדשה One1View
      • One1View - סרטונים
      • Industrial Solutions
        • רשתות חינוך
        • משתלות
        • מאפיות
        • קרמיקה
        • ענף הדפוס
      • פתרונות בינלאומיים
        • TMS
        • CAD PLM
      • עיתון לקוחות
      • One1ERP כנסים וארועים
      • כתבו עלינו
    • Oracle Application
    • SAP
    • Oracle Academy
      • כיתת מחשבים
      • קורס מיישמי אורקל- פיננסי
      • קורס מיישמי אורקל-לוגיסטי
      • קורס מיישמי אורקל- מפתחים
    • One1NetSuite
      • הכשרות Netsuite
      • רישום להכשרות Netsuite
  • פתרונות
    • Salesforce.com
    • Pivotal CRM
      • אודות
      • מודולים
        • מודול לקוחות ואנשי קשר
        • ניהול השירות
        • מכירות
        • ניהול נתונים
        • ניהול השיווק
      • ורטיקלים
      • בין לקוחותינו
      • CRM פתרונות
        • HR Solution
        • ניהול ידע
        • שיבוץ משאבים
        • ServiceDesk
        • פניות הציבור
      • One1 Service Center
    • Office of the CIO
      • My Single Point
      • הגדרת מתודולוגיות להגשמת אסטרטגיה ארגונית
      • הכשרות מקצועיות
      • הקמה והשמה של גופים מקצועיים
      • שיתוף ידע
    • Mobile
      • Mobile- פרויקטים
      • IBM Worklight
    • BI
    • One1 Service Center
    • SOA/Oracle
    • BPM
      • SOA/BPM
      • Skelta BPM
      • IBM BPM & IBM ODM
    • מיקרוסופט
      • Share Point
      • .NET
      • One1 Enterprise Search
      • Microsoft Azure
    • GIS
    • מסדי נתונים
    • מחשוב ענן
      • Oracle Service Cloud
      • Cloud Computing
      • Private clouds
      • Microsoft Azure - עננים של מיקרוסופט
    • CALLUP
    • מערכת לניהול הערכת ספקים (SPM)
  • מוצרי תוכנה
    • אבטחת מידע
      • SECURITYIQ
      • OTP טכנולוגיית
      • אבטחת מידע לבסיסי נתונים- סנטריגו
      • Re-Sec
    • One1Start
      • Cellosign
      • Optinize
      • Pepperi
      • Tech See
      • LivePerson
      • CallVU
      • Marketo
    • ניהול מחשוב מטבחים
    • Uniface
    • מעבדות- LIMS
  • שירותים מנוהלים
    • יועצים מומחים
    • שירותים מנוהלים
    • בדיקות איכות תוכנה
    • מרכזי תמיכה
    • החטיבה הבטחונית
  • תשתיות ואינטגרציה
    • One1 Cloud
      • One1Cloud- Windows Azure Pack
      • One1 Cloud- Virtual Machine - VM
      • One1Cloud ענן פרטי
      • One1Cloud vCloud
      • Virtual Private Server
      • One1Cloud שירותי גיבוי
      • One1Cloud התאוששות מאסון DR
      • שרותי מייל
      • שירותי אבטחת מידע
      • אירוח אתרים
      • AZURE
      • Office 365
      • One1Cloud מדריכים
    • MAC
    • פרוייקטי אינטגרציית חומרה
    • בנקטק
    • פתרונות
      • אחסון וגיבוי
      • One1Samba
      • וירטואליזציה
      • קמעונות
    • מוקדי שירות
    • פתרונות הדפסה- לייזר פרינט
  • מיקור חוץ
    • מיקור חוץ למערכות מידע
    • מיקור חוץ תשתיות
    • יועצים
    • Offshore
    • Nearshore
      • תחומי פעילות
      • שירותים לחברות
  • אודות
    • הנהלה
    • דירקטוריון
    • שותפים עסקיים
    • לקוחות
    • קשרי משקיעים
    • חברות בקבוצה
    • חדשות
    • ארועים
    • מאמרים
    • קריירה
    • קוד אתי
    • צור קשר
    • פרוייקטים מצטיינים
    • One1 מגזין
דף הבית«אודות«חדשות«ServiceNow מספקת למנמ"רים יכולת לאגד את כלל המודולים

ServiceNow מספקת למנמ"רים יכולת לאגד את כלל המודולים

יום שלישי 11 יולי 2017

 

"ServiceNow מספקת פלטפורמת פיתוח חזקה בענן המפתיעה בכל גרסה מחדש, והלקוחות מצידם מאמצים את היישומים החדשים בשמחה", כך לדברי גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הוא ציין כי "החברה זוכה להצלחה ברחבי העולם וגם בישראל, עם עשרות לקוחות גדולים"

 

 

"היתרון המשמעותי של ServiceNow עבור המנמ"רים, הוא ביכולת שלה לערוך איגום של מודולים שונים, מספקים שונים - תחת  פלטפורמה אחת, כוללת ואינטגרטיבית", כך אמר גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1.

 

סהר השתתף ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים, בו נדונו ההיבטים המקומיים בעשייה של ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של מיכון חכם של תהליכי עבודה - בענן.

 

דיקומנו לאבס,  אמר סהר, "הוקמה ב-2008, ומאז 2012 מתמחה ביישום ומכירת פתרונות של חברת הענן האמריקנית ServiceNow בישראל. אנו השותפים הראשונים של החברה בארץ. בעקבות המכירה שלנו ל-One1 אנחנו נהנים מכל העולמות - גם מהמקצועיות ומהקשר המיוחד שלנו עם ServiceNow, וגם מהתמיכה האדירה של הקבוצה".

 

לדברי סהר, "ServiceNow מספקת פלטפורמת פיתוח חזקה בענן, עם חנות אפליקציות שגדלה מדי יום. היא זוכה להצלחה ברחבי העולם וגם בישראל, עם עשרות לקוחות גדולים מהשורה הראשונה של מגזרי הבנקאות והפיננסים, ההיי-טק והתעשייה המסורתית. החברה מפתחת ומספקת לארגונים מערכת ITSM שפותחה בענן, וכוללת פלטפורמה חזקה מאוד להנגשת שירותים וסוויטת מודולים לניהול ה-IT, כמו ניהול של תקלות בארגון, שינויים, פרויקטים (PPM), ניהול נכסים וחוזים".

לקחת את החבילה במלואה

 

סהר הוסיף כי "באחרונה ServiceNow מבססת את מעמדה גם בתחום ה-CSM - ניהול קשרי לקוחות ותמיכה בלקוחות הקצה - לגמרי בענן".

 

"החלק הארי מתוך 50 לקוחות ServiceNow בארץ הוא שלנו", אמר סהר, ומנה ביניהם את בנק לאומי, נטפים, תנובה, נייס, אמדוקס, אורבוטק, פרטנר, רפאל ואל על.

 

"בשלוש השנים הראשונות עשינו יישומים של תהליכים עסקיים סביב ITSM, עם חבילה של עשרות יישומים לניהול שירותי ה-IT. מאז 2015 אנו מוכרים ומיישמים גם מערכת CSM לניהול שירות לקוחות. ה-ITSM פנה למנמ"ר, וכעת אנו פונים למנהלי השיווק והמכירות".

 

כך, אמר סהר, "ב-HP Indigo אנו מיישמים כל חבילת השירות של ServiceNow. זו כוללת ניהול שירות ותמיכה ללקוחות שלהם, ניהול קריאות למהנדסי שטח, כולל מודולים לניהול מלאי, רכש וחוזים - עם חיבור למודול המובייל של ServiceNow מקצה לקצה. הם היו הראשונים לקחת את החבילה במלואה".

לחצות את רף ה-100

 

לקוח נוסף, אמר סהר, "הוא פלייטקה (Playtika). התחלנו לעבוד איתם לפני 3.5 שנים, עם מערכת שכללה מודולים לניהול אירועים, ניהול שינויים וניהול קטלוג שירותים. משם, התפתחנו עם מודול לשירות לקוחות. בבנק הבינלאומי אנו מיישמים קטלוג שירותים גדול מאד, ובנוסף פיתחנו להם מערכת לניהול דיווחי שעות והקצאות אנשים לפרויקטים".

 

על פי סהר, "ServiceNow מתאפיינת  ביכולת ליישום ולהטמעת המערכות שלה במהירות אצל הלקוחות, עם החזר השקעה מהיר. מדי שנה היא משחררת שתי גרסאות גדולות בענן, כאשר הגרסה החדשה שהושקה בכנס Knowledge 2017 האחרון היא Jakarta. הגרסאות החדשות ניתנות להורדה על ידי הלקוח, בלא מאמץ  ובמהירות. בדרך זו הוא מקבל עושר אפליקטיבי, ההולך וגדל עם  השנים".

 

"היכולת של ServiceNow לניהול מערכי הידע של השותפים מאוד מפרה". סיכם סהר, "אנו מונים כיום כ-60 עובדים, ועד סוף 2018 נחצה את רף ה-100".

 

"לקוח שקונה מערכת שכזו לא צריך שהאינטגרטור ימשיך לתמוך בו לאחר העלייה לאוויר - מה שמעיד על קלות הניהול והתפעול של הפלטפורמה. אנו מכשירים צוות פנימי של הלקוח - והוא  ממשיך לתחזק ולנהל את המערכת קדימה. פעילות כל החברה בראשותי היא מוטת ServiceNow".

    • הנהלה
    • דירקטוריון
    • שותפים עסקיים
    • לקוחות
    • קשרי משקיעים
    • חברות בקבוצה
    • חדשות
    • ארועים
    • מאמרים
    • קריירה
    • קוד אתי
    • צור קשר
    • פרוייקטים מצטיינים
    • One1 מגזין
אודות
הנהלה
שותפים עסקיים
קשרי משקיעים
חברות בקבוצה
חדשות
אירועים
מאמרים
לקוחות
חזון חברה
פרויקטים מצטיינים
כניסה לעובדים
ERP
One1ERP
Oracle
SAP
הדרכת ERP
שירותי ערך מוסף
שירותים מנוהלים
מיקור חוץ
מרכזי תמיכה
יועצים
בדיקות תוכנה
הדרכה
פרויקטים ופתרונות תוכנה
פיתוח תכנה
CRM
BI
מוצרי אבטחת מידע
מוצרי תוכנה
SOA
BPM
חומרה ותשתיות
שרתים
Apple
פתרונות קמעונאות
ורטואליזציה
קריירה
.
צור קשר
הצהרת נגישות
.
One1 Home
© 2011 One1 All right Reserved