מאמרים מקצועיים

  • It's all about Mobile Methodology

    הכל אודות מתודולוגייה לפרוייקטי מובייל מוצלחים. קבלו 10 טיפים מובילים איך לפתח אפליקציית מובייל נכונה …

    קרא עוד »

  • מהפיכת הענן בארגונים נכנסת לשלב שלישי – אימוץ פתרונות ענן ע"י ארגונים גדולים

    הטמעת פתרונות "ענן" כבר מזמן הפכה מחזון למציאות מוחשית בארגונים רבים. כיום ניתן למנות למעלה מאלף חברות שאימצו את הפלטפורמה של Salesforce בלבד…

    קרא עוד »

  • MANAGMENTT – Made in One1 מפתחים את מנהלי העתיד

    מסלול פיתוח מנהלים בארגון, איך עושים את זה נכון? ולמה זאת השקעה שמחזירה את עצמה.
    מאמר דעה של נטע שמעון מנהלת משאבי אנוש ופיתוח ארגוני בחברת One1…

    קרא עוד »

  • הקאמבק של מיקור החוץ

    בשנים האחרונות אנו עדים לגידול עקבי בשימוש בשרותי ענן. מה שנראה לנו בעבר כצעד נועז ואף מסוכן, הפך לתפיסת עולם מקובלת. ארגונים וגם צרכנים פרטיים מבינים שהענן מאפשר להם להפחית הוצאות על רכישת ציוד או רישוי תוכנות…

    קרא עוד »

  • האיום וההזדמנות שבמלחמות הסייבר

    ניתן לומר בבטחה כי המדינות והארגונים ימשיכו לחוות מתקפות הסייבר בשנה הקרובה ולכן הם חייבים לפתח חשיבה טקטית ואסטרטגית חדשה ולאמץ את הפתרונות המתקדמים בעולם שנמצאים כבר כיום בשוק הישראלי…

    קרא עוד »

  • המאגר הביומטרי טוב למדינה אבל רע לאזרחים. האמנם?

    המאגר הביומטרי מעורר שאלות רבות על רמת האבטחה ועל הנזק שעלול להיגרם כתוצאה מפריצה וגניבת זהות דיגיטלית. מצד אחד ישנו אינטרס מובהק של המדינה לייצר מאגר מסוג זה, אולם ברור שריכוז מידע כה רגיש במקום אחד עלול להפוך אותו למטרה קלה לגורמים עוינים.…

    קרא עוד »

  • חדשנות בעולם הקמעונאות של העידן הדיגיטלי

    עולם הקמעונאות נוטש את הקופות והולך למובייל. ניתן לראות בכל העולם את השינוי בדפוסי הצריכה. למעשה, הקניות מתחילות כבר בבית באמצעות קניה און ליין או באמצעות הטלפון הסלולרי. בעתיד הלא רחוק נוכל אנו, הצרכנים, לסרוק את המוצר בביתנו באמצעות הטלפון הנייד ולהרכיב מתוכו רשימת קניות שתישלח למרכול, אשר יכין וישלח לנו את הקניות עד סף דלתנו. בעתיד הקצת יותר רחוק, המקרר ידווח לנו על המלאי החסר וייצור עבורנו את רשימת הקניות באופן עצמאי, על פי הגדרות שנזין לו מראש.…

    קרא עוד »

  • חוכמת ההמונים למען בדיקת תוכנה – איך עושים את זה?

    השיטה גורסת כי תהליך הבדיקות יבוצע בידי קהל בודקים שהם גם המשתמשים בתוכנה או בשירות, המבצעים את הבדיקה באמצעות מכשירים אמתיים ולא באמצעות סימולטורים או אימולטורים. …

    קרא עוד »

  • התמודדות מול אתגרים חדשים בעולם הבדיקות

    עולם שרותי הבדיקות מושפע ממספר רב של משתנים, מתוכם ניתן להגדיר שניים אשר הינם בעלי השפעה ניכרת אך מנוגדת... עומר דרור מנכ"ל טסקום על המשתנים המשפיעים על עולם הבדיקות …

    קרא עוד »

  • האיום שבפנים

    כמעט לא עובר יום בו לא מכריזה התקשורת על מתקפת סייבר שבוצעה או מתוכננת להתבצע כנגד חברות מסחריות או גורמים ממשלתיים, כאשר המניעים מאחורי התקפות שכאלה הינם, לרוב, הצהרתיים-אידיאולוגיים. בין אם מדובר בארגון המוחה על עמדה פוליטית כזו או אחרת של מדינה, או קבוצת האקרים הרואה במתקפות הסייבר ככלי המטריד חברות הנמצאות בעין הציבורית – הנזק הנגרם למותקפים ברור וציבורי, כאשר פעילותם מושבתת והלקוחות או האזרחים אינם יכולים לקבל מהם שירותים.

    קרא עוד »

  • לעשות ולבצע - הפתרונות לסייבר כבר כאן

    בימים אלה, בהם אנו מותקפים כמעט מכל עבר במתקפות סייבר אגרסיביות ולפעמים אף כואבות, צריך להתחיל לחשוב קצת אחרת. במקום לדבר גבוהה-גבוהה, צריך להתחיל לבצע ולעשות. הפתרונות למתקפות כבר כאן, פשוט צריך ליישם אותם בפועל…

    קרא עוד »

  • האם המצלמות בכבישים ימגרו את מכת תאונות הדרכים?

    אם ניתן לשפר את יעילות האכיפה? גיורא ולך, מציע להוסיף למערך האכיפה מערכת מידע מרכזית אשר תעזור בניהול המלחמה בתאונות הדרכים
    החלטת משטרת ישראל להציב מצלמות בדרכים הינה צעד הרתעתי שאין ספק כי ישמש מקור להכנסות לקופת המדינה יותר מאשר תהליך של התמודדות עם תופעת תאונות הדרכים בישראל.…

    קרא עוד »

  • כיצד BIG DATA יכול לעזור לי ?

    לאחרונה נפוץ המושג Big Data , מושג שאנשים מפרשים אשר מפורש בצורה לא ברורה. כדי להבינו טוב יותר אנסה להיעזר בחברת IDC אשר הגדירו אותו כ : "טכנולוגיית BIG DATA מתארת קבוצה או אוסף של טכנולוגיות חדשות וארכיטקטורות מגוונות, אשר תוכננו יחדיו לאסוף ולסנן מידע איכותי רב מממספר גדול של מקורות מידע תוך שימוש ביכולות זיהוי המידע ,אחזור ויכולות ניתוח מהירות ביותר" .…

    קרא עוד »

  • הלקוח שלכם בפייסבוק

    בעקבות כניסתו גוגל פלוס למגרש המשחקים של הגדולים, החיבור לעולם העסקים ואל הלקוחות הוא בגדר שאלה של זמן בלבד 2 מיליארד אנשים לא טועים – זהו מספר האנשים שמשתמשים כיום באינטרנט. כ-750 מיליון אנשים חברים בפייסבוק, ועוד לא מנינו את הרשתות החברתיות האחרות כדוגמת טוויטר, לינקאדין ועוד…

    קרא עוד »

  • מאמר תמיכה לאחר עלייה לאויר

    מאמר תמיכה לאחר עלייה לאויר
    השלב הראשון - "הטמעה" בשלב זה המשימות אותן יש לבצע הן ברמה הבסיסית והן כוללות ....
    השלב השני "ליווי" בשלב זה המשימות אותן יש לבצע הן ברמה גבוהה יותר והן כוללות...…

    קרא עוד »

    לעמוד הבא